Friday 16 November 2012

SIAPA BELAKANG TUN FAISAL?

Oleh Cili Padi: Euwwwwwww! Blogger tua kutuk yang suka pukul bini kembali! Kali ni dia kembali bersama Blogger double Y yang low class! Meh sini aku cerita bertapa low classnya blogger Double Y ni. Double Y atau yuseriyusoff ni dulu pekerja disebuah kedai telefon, Beliau dibuang selepas kantoi mencuri telefon di kedai tersebut. Aku pun malas nak cerita pasal blogger low class ni, Nak cerita pun geli. Tapi yang aku tahu semua pasti kenal Tuan kesayangan mereka iaitu Tun Faisal. Kasih sayang antara Tun Faisal dengan Double Y ni memang dalam beb. Maklum lah dari pekerja kedai telefon dibawak nya jadi Blogger low class UMB. Tun Faisal kan suka ambik orang-orang low class ni semua. Sampai driver dia pun dia jadikan Blogger. Tak ke gila babi si Tun Faisal ni der. Double Y atau yuseriyusoff ni memang suka cari pasal dengan orang. Mula-mula dia pergi kepada Papa Gomo, Dia menggunakan Papa Gomo untuk menaikkan Blog sampah beliau. Lepas dia dah glamour, Dia tikam belakang Papa Gomo, Memang anjing yang tak reti kenang budi si Double Y ni, Sama je macam Blogger Tua kutuk yang suka pukul bini. Selepas Papa Gomo, Dia pergi pula kepada Rocky Bru der, Aku tahu mesti semua yang kenal Rocky Bru. Blogger low class ni pergi kepada Rocky Bru untuk membodek beliau supaya bergaduh dengan Papa Gomo.Dia mengambil kesempatan untuk membunuh Papa Gomo kerana salah faham antara Papa Gomo dan Rocky Bru. Selepas puas menipu Rocky Bru, Sekarang Blogger Low Class ni bantai Rocky Bru pasal isu AES der. Padan muka Rocky Bru, Siapa suruh percaya dengan blogger low class suka mencuri telefon ni. Blogger pencuri telefon yang low class ni bersama Blogger Tua Kutuk adalah dua anjing kesayangan Tun Faisal yang selalu diguna Tun Faisal untuk menyerah apa saja yang Tun Faisal tak suka. Sekarang ni giliran dua-dua ekor anjing kurap kesayangan Tun Faisal serang rosmah pula. Pelik Tun Faisal ni kata Exco Pemuda Umno yang kerja untuk Umno, Tapi dia menghentam Isteri Perdana Menteri. Makin di biar makin menjadi jadi si haramjadah ni, Manusia haramjadah macam ni lah yang merosakan nama Umno dari dalam. Siapa dibelakang Tun Faisal ni der? Takkan dia berani serang isteri Perdana Menteri tanpa ada orang belakang? Mesti ada orang belakang ni. Kita kena tahu siapa yang ada di belakang Tun Faisal ni der... Adakah boss Tun Faisal ni tak suka dengan Rosmah? Sebab tu dia suruh serang rosmah? kena siasat ni...

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete